Informacje dla uczestników
Rejestracja uczestników
Biuro konferencyjne mieści się w budynku Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej UJ (adres: ul. Reymonta 4, Kraków
ozn. "A" na mapie).
Godziny otwarcia biura:
- od 9:00 do 10:00 oraz w trakcie przerw (16 września),
- od 9:00 do 9:30 oraz w trakcie przerw w dniach 17, 18, 20, 21 września,
- od 9:30 do 16:30 w dniu 20 września.
Rejestracja uczestników rozpocznie się w poniedziałek 16 września w godzinach otwarcia biura.
Zakwaterowanie
Uczestnicy otrzymają zakwaterowanie w Hotelu Studenckim Nawojka (adres: ul. Reymonta 11, Kraków;
ozn. "C" na mapie) od godziny 14:00 dnia 15 września (niedziela) do godziny 12:00 dnia 21 września (sobota).
Osoby, które wykupiły zakwaterowanie w Nawojce i chcą korzystać z internetu, powinny zabrać ze sobą kable ethernetowe (na miejscu może być dostępna niedostateczna liczba).
Wyżywienie
Posiłki będą serwowane na stołówce TAWO (adres: Reymonta 13a, Kraków;
ozn. "B" na mapie) w godzinach:
- śniadania 8:30 – 9:15, 16.09.2013 - 21.09.2013,
- obiady 13:00 – 14:30, 16.09.2013 - 20.09.2013.
Pierwszym posiłkiem jest śniadanie 16 września (poniedziałek), a ostatnim - śniadanie 21 września (sobota).
Będzie możliwość dokupienia posiłków dla osób, które nie zamówiły ich przy rejestracji (wystarczy zgłosić dzień wcześniej).
Sale wykładowe
Referaty od poniedziałku do piątku będą odbywać się w sali 055 w budynku Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej UJ (ul. Reymonta 4
ozn. "A" na mapie), natomiast w sobotę w sali 0004 w budynku Wydziału Matematyki i Informatyki UJ (adres: ul. Łojasiewicza 6, Kraków).
Uprzejmie prosimy referentów o przybycie do sali wykładowej przynajmniej 10 minut przed ich wykładem.
Harmonogram warsztatów
Harmonogram Warsztatów dostępny jest
tutaj.
Zapraszamy również na wydarzenia integracyjne i kulturalne:
- dwa wieczory integracyjne (niedziela i piątek, wieczorem),
- wieczór gier planszowych (poniedziałek wieczorem),
- bilard (wtorek wieczorem),
- zajęcia jogi (środa wieczorem),
- zwiedzanie Krakowa (czwartek rano),
- karaoke (czwartek wieczorem).
Pierwszy wieczór integracyjny odbędzie się w niedzielę 15 września o godzinie 18:00 w klubie "Żaczek" (adres: Aleja 3 Maja 5, Kraków;
ozn. "D" na mapie).
Szczegóły dotyczące kolejnych wydarzeń będą dostępne w informatorze rozdawanym podczas rejestracji. Udział w imprezach jest bezpłatny. Na wycieczki obowiązują limity miejsc, więc prosimy o potwierdzenie udziału w nich podczas rejestracji.
Dojazd
Z dworca PKP (lub PKS) należy wyjść przed Galerię Krakowską na przystanek Dworzec Główny Zachód. Następnie należy wsiąść do autobusu linii 179 i wysiąść na przystanku AGH (piąty przystanek). Potem należy cofnąć się Aleją Adama Mickiewicza i skręcić w lewo w ulicę Reymonta. Po lewej stronie znajduje się budynek Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej UJ. 100m dalej po prawej stronie znajduje się hotel "Nawojka".
Z lotniska należy udać się na przystanek Kraków Airport T1. Należy wsiąść do autobusu linii 292 i wysiąść na przystanku AGH (dwudziesty trzeci przystanek). Potem należy cofnąć się Aleją Adama Mickiewicza i skręcić w lewo w ulicę Reymonta. Po lewej stronie znajduje się budynek Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej UJ. 100m dalej po prawej stronie znajduje się hotel "Nawojka".
Dojazd na wykłady w sobotę
Wykłady w sobotę odbywają się w budynku Wydziału Matematyki i Informatyki UJ (adres: Łojasiewicza 6, Kraków). Należy udać się na przystanek AGH, wsiąść do autobusu linii nr 194 i wysiąść na przystanku Norymberska (dwunasty przystanek). Potem powinno kierować się w stronę Kauflandu i iść wzdłuż budynku Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej. Budynek, w którym odbywa się konferencja jest w kolorze żółtym.